„Picok“ u promidžbenoj ulozi

Slobodno se može reći da su nakon prve izvedbe scenskoga prikaza Legende o Picokima 1968. godine, sama legenda i picok postali veoma popularni u Podravini. Tako je picok odmah stupio u promidžbene vode. To je iskoristilo prehrambeno poduzeće Podravka u Koprivnici, pa je picoka uvrstilo u reklamu kocke svoje kokošje juhe. Naime, Podravka je bila sponzor scenskog prikaza pa je narodnu predaju o ispaljivanju picoka topom na Osmanlije upotrijebila u tu svrhu. Riječ je crtežu koji predstavlja osmansku opsadu utvrde Stari grad, te kako se picok ispaljuje na protivnički tabor. Međutim, picok je prikazan u obliku njezina proizvoda – kocke kokošje juhe na kojoj dominira čak i danas prepoznatljivi pijetao. U ovome slučaju, Đurđevčani su svoga picoka ipak sačuvali jer na reklami ponosno stoji na vrhu krova kule. Picok se kasnije čak „popeo“ i na kutiju sira mliječne industrije Sirele u Bjelovaru, zatim na vrh gradskog hotela, gradskog i županijskog grba, te postao imenom brojnih gradskih udruga, društava i ustanova. Šteta što ga nema na našim krovovima, onog glinenog. U tom smislu valja zabilježiti i ideju Borislava Markešića, svojevremeno sudionika i režisera scenskog prikaza , da se osigura novac kojim bi se na svaku kuću u Đurđevcu postavio glineni pijetao.

Možda će Vam se svidjeti...

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!