![nepogode](https://i0.wp.com/podravske-sirine.com.hr/wp-content/uploads/2016/08/nepogode-300x178.jpg?resize=300%2C178)
Velike vodotoke kao što je rijeka Drava u prošlosti nije bilo moguće premostiti, ali je zato postojalo mnoštvo mostova na široko razgranatoj mreži malih vodotoka koji su činili dravske zaobalne vode. Veličina, izdržljivost i pouzdanost mostova ovisila o materijali od kojeg su bili izgrađeni i o vještini graditelja. U starije vrijeme osnovni materijal za gradnju mostova bilo je drvo, a kasnije to postaje cigla. Ipak, na mnogim „manje prometnim“ vodotocima i danas nailazimo na drvene mostove. Nekada su takvi mostovi bili izgrađeni od drvenih mosnic koje su bile postavljene preko drvom ograđenih obala vodotoka ispod prijelaza.
![DSCN0001](https://i0.wp.com/podravske-sirine.com.hr/wp-content/uploads/2016/08/DSCN0001-300x225.jpg?resize=300%2C225)
Zidani mostovi međusobno su se razlikovali po veličini. Iznad većih vodotoka su izgrađeni mostovi širokog i visokog luka. Nad odvodnim jarcima i drugim manjim vodotocima su mosteci s nevelikim lukom za prolaz vode. Na sve su mostove utjecale atmosferske prilike i vremenske nepogode pa ih je potrebno redovito održavati. U Đurđevcu je u drugoj polovici 19. stoljeća postojalo čak sedam mostova koji su premošćivali tadašnje kanale koji su prolazili kroz naselje.
KOMENTARI