Centar Đurđevca, kao i glavna ulica u ovome općinskom centru veliko je radilište. Drobilice i parni valjak pripremaju donji stroj ceste, koja će se uskoro asfaltirati. Uporedo se izvodi i mreža kanala, kojima će se odvoditi voda s nove asfaltirane ceste. Radovi se izvode većim dijelom u režiji Narodnog odbora općine Đurđevac, dok će jedan dio sredstava biti dotiran iz republičkih sredstava. Kako smo doznali u Đurđevcu, troškovi asfaltiranja iznosit će oko šesnaest milijuna dinara. U radu na gradnji ceste učestvuju osim mještana, sindikalne podružnice pojedinih kolektiva i druge društveno-političke organizacije. Dosada su na gradnji ove ceste učestvovali nekoliko puta i omladinci obveznici predvojničke obuke, koji se nalaze na logorovanju u boriku na Đurđevačkim peskima. Po dovršenju ovih radova, koje je planirano kroz dva iduća mjeseca, Đurđevac će dobiti mnogo ljepši izgled, kojemu i Društvo za unapređenje mjesta pridaje mnogo važnosti i pažnje.
To je citat članka iz 25. broja Glasa Podravine od 26. srpnja 1959. godine. Asfaltiranje glavne ceste kroz Đurđevec obavljeno je ujesen pred samu zimu. Zbog pomanjkanja asfalta, ali i zbog niske temperature jedan manji dio radova odgođen je do proljeća sljedeće godine, kada je obavljen i tehnički pregled. Sljedeće je godine asfalt postavljen u Basaričekovoj ulici. Novac za nastavak radova osiguran je od prireza na plaće radnika i službenika, a prema odluci donesenoj na zboru birača. Za plaće do 10.000 dinara određena je stopa od 1 %, do 20.000 2 %, a za plaće preko 30.000 dinara 3 %. Time se planiralo namaknuti 3,5 miliona dinara. Veći dio financirala je komuna i Direkcija za ceste. Asfaltiranje pojedinih cesta financirala su i poduzeća. Tako je u listopadu 1961. godine svečano otvorena nova cesta od Đurđevca do Severovaca, za koju je novac dalo Šumsko-poljoprivredno gospodarstvo iz Koprivnice.
KOMENTARI